2017年2月17日 星期五

大囡放完聖誕假啦!
















































4-1-2017先陪大囡配眼鏡,點知原來我有老花,想唔認老都唔得,以後要老花眼鏡跟身!大囡不停話:{老又唔認,成日扮後生...}激到我紥紮跳,全程比細囡影低我唔妥大囡個樣的醜態!跟住去沙田同大姐夫,樹熊和Paul仔食餞行飯!未夠鐘上樹熊屋企坐下傾計,夠鐘出發去機場,大姐夫又唔捨得大囡流眼淚,攬完又要分離啦!15日聖誕假期又完結啦!大囡又要收拾心情努力讀書準備考試......阿囡一路順風,到埗要報平安!老公知我有酸溜溜,所以回家後不停講笑話氹我開心.......




沒有留言:

張貼留言