2016年12月3日 星期六

晚餐





21-11-2016老公話我尋晚瞓覺伸左佢個肚一腳,我話:{一腳咋?}老公話:{一腳咋?我今晚伸番你一腳好冇?}我話:{好呀!你伸完我一腳聽晚我肚痛唔煮飯,你食自己....}老公笑住問我:{而家係咪玩要脅?}我笑住話:{擺明就係..咁點呀?}老公指住我話:[你好野...鬼叫你煮飯啱我口味,嗰一腳就咁算啦!唔該你聽日落足心機煮呀!}我話:{你放心....}細囡突然話:{你兩個終於耍完花槍囉?}老公即時攬住我話:{係咪唔比先?}細囡話:{我真係頂你地兩個唔順啦!}
煎荷包蛋{全家至愛}
蒜蓉西蘭花{全家至愛}
蒸銀魚仔{全家至愛}
檸檬豬扒{全家至愛}

沒有留言:

張貼留言