2016年11月4日 星期五

晚餐




1-11-2016好想沉住氣唔發脾氣鬧工人姐姐,但我再咁谷落去同忍落去,我肯定遲早會激死!見到露台玻璃好污穢,叫姐姐支地拖黎抹下,姐姐大大聲話:[爛左啦!}我問姐姐:{幾唁爛?你無同過我講喎!}姐姐話:{爛左1個月都有啦!}我話:{咁你咪1個月無抹露台玻璃?}姐姐仲答:{係呀!}我叫姐姐拎支抹窗棍上黎,上毛巾係前面叫姐姐:{你咁樣抹住先...}姐姐話:{點抹呀?}我即時搶左支棍係咁抹,塊布足足過左6次水先乾淨,我話:[點解人地請工人我請工人,點解我乜都要自己落手做?你淨係識傾電話、睇劇、唱歌同賺外賣....}姐姐話:{唔係呱?我好多野都有做,只係你要求高...}我話:{如果求其做就乜都做唔乾淨,要人翻手同你做乾淨,咁你話你幫唔幫到我忙呀?}我嬲到自己走番入房,點知原來人嬲起上黎真係會手震架!我隻右手不停震......今日去睇阿嫲,明天阿嫲出要入大嶼山老人院啦!阿嫲去到老人院真係要乖乖呀!
蒜蓉菜心苗{全家至愛}
豉椒排骨蒸寛粉{全家至愛}
鮮茄醸豆卜{全家至愛}
要人下

沒有留言:

張貼留言