2016年11月4日 星期五

晚餐@















28-10-2016點解我成目郡對工人姐姐有側忍之心,成日都月何己講:{忍到就忍,盡量唔鬧佢地,衫褲手袋比到就比佢地,佢地有乜要求配合到就盡量幫忙,做齊所有野又點呀?佢地咪又係當儍,依舊屢勸不改........}今日下年姐姐搽到塊面黑漆漆,頭髮就搽滿焗油,但廚房所有餸菜就仲未洗切好,我問姐姐:{仲乜仲未洗切菜同肉?}姐姐話:{得架啦!我一陣就會整.....}我真係唔想再同姐姐講野啦!因為我唔想再為佢而勞氣..........好彩望見我小虎做瑜珈姿勢即時開心番晒......
蘿蔔蓮藕雲耳魚片{全家至愛}
xo醬金菇黑豚肉{全家至愛}
清炒黃芽白{全家至愛}

沒有留言:

張貼留言