2016年9月19日 星期一

韓國之旅-第4天
































































31-7-2016今日一早起身兩個囡就激嬲我,叫佢地拎兩件行李磅下有無超重,係都晤肯猛話夜晚先磅都唔遲。去食早餐兩個又話我只顧玩電話唔幫忙揀野食,突然覺得佢兩個聯手蝦我,好唔開心激到流眼淚,佢兩個即時知死,但我真係好開心,同老公Whatsapp投訴佢兩個蝦我,唔講由之可,一講就眼淚流不停喪喊,嚇到兩個囡傻。沿路搭地鐵我都喊,攪到老公超擔心我。去到小人國兩個囡同我say sorry,我忍唔住狂鬧佢地,三母女講清講楚後就和好如初,開開心心影相,今日天氣熱到暈,三母女熱到溶,要不停食冰粒、沙冰、雪糕、冰條降溫。兩個囡要食炸雞,又捨出去陪佢地食。然後又去食晚餐,跟住去行街,行完又返酒店食宵夜。影哩手信就要執行李啦!明天返香港啦!

















沒有留言:

張貼留言