2016年9月9日 星期五

韓國之旅-第1天















































 















28-7-2016今年暑假之旅,大忙人老公實在太忙啦!五日時間都抽唔到出黎,咁唯有我地三母女組隊出發去韓國 !唉,夜機真係唔係好適合我搭,成程我都恰唔到,落機又有涼意,攪到我暈暈地!到埗即買火車票去酒店放低行李,跟住去食早餐,食完個人好累諗住返酒店拎房休息,點知又話要等到2點先有房,個人飄飄浮浮真係無本事去行街,唯有係酒店大堂等,點知我敵不過睡魔的到來,竟然睡到咁仲要比大囡影低左我的醜態,好彩我都唔弱有影低兩個囡的睡姿,哈哈!拎到房三母女已透晒支一定要上床搵周公先得,恰左2個半鐘,就起床去食午餐,食飽有氣力就去行街Shopping,行到累上酒店抖一抖,晚餐就係明洞掃街,三母女食食食,仲再買宵夜達酒店食!食飽就影今日的收穫...........老公班朋友真好知老公無住家飯食,就約老公去食蒸氣鍋!老公返到屋企即時影小虎比我睇,今晚你兩仔爺孖鋪啦!






沒有留言:

張貼留言