2016年7月13日 星期三

晚餐









31-5-2016朝早11點收到老公電話,話太爺條氣好促,情況不樂觀,嚇得我拿拿林飛的去屯門醫院。總算見到太爺最後一面。看著太爺安詳地離世心中有萬個不捨,眼淚不停落下,在等老公黎的時候,我不停摸住太爺的身體,到老公黎我叫老公:{快摸下阿爺個身仲暖架!你快同阿爺講野啦!阿爺仲聽到架!}我同老公陪住阿爺搭去殮房,見住工作人員推阿爺入殮房,l那種心情好難受。老公唔知仲乜心神恍忽,一出車就差小小同架的士相撞,嚇到我半死,的士司機亦超勞氣大鬧老公胡亂揸車,我亦叫老公停埋一邊,定個神講,冷靜一下先再開車,老公話:{可能太肚餓想心急去食野,無望清楚就轉出去....}坐低月老公食野已經成4點,唉,我啲菌真係好厲害,全家都比我傳染到睇醫生!今日輪到大囡中招,兩母女又齊齊去睇醫生,我聲帶發炎未好晒,又係聲帶生痱兹,我又要食多一星期藥啦!開心要食飯,唔開心都係要食飯,人生能活到98,巳是一䅜福氣,太爺一路好走!
冬瓜粟米雞粒{全家至愛)
腐乳通菜{全家至愛)
xo醬鯇魚腩{全家至愛)


沒有留言:

張貼留言