2016年5月29日 星期日

母親節




















9-5-2016驚喜,細囡下晏話要去同學屋企拎本書,點知回來就送左呢紮花和部雞蛋仔機比我,跟住又係FB睇到角囡寫比我段文字,我又喊啦!太爺今日突然轉左去隔離病房,我地睇佢要著晒保護衣,太爺陷入半結昏迷狀態,細囡一路拖住太爺的手話:{明明尋日仲主動拖實我隻手,仲乜今日會變成咁架?}個傻妹不停喊,老公即時攬住細囡話:{人生必經生老病死,太爺98歲好叻仔啦!}跟住晚上同阿媽食飯慶祝母親節,侄仔濕滲發作極度嚴重,整晚都好扭計,阿媽直情心痛到連大合照也不影..........
{媽咪 母親節快樂😗
今年家姐同唔到你過母親節
就我黎代佢喇 送兩份禮物比你
啲花靚唔靚先😁其實有張卡係花入面嫁
不過你好似發現唔到😂⋯⋯
多謝你生左我呢個全球限量既女 Ps.冇得退貨
你嗰日問我第時大個會唔會仲同你慶祝
我答你 係會既 仲正日添
呢個特權得你有 因為你係我唯一既母親大人
得你會迫我點點點 點點點
我會駁番你 但都會去做
對唔住媽咪 我唔應該你叫我幫你整電腦嗰時
嫌你煩 因為你以前都冇嫌我煩去教我讀書寫字
我而家都好應該教番你用電話電腦
LOVE YOU MY MUMhappy everyday}




沒有留言:

張貼留言