2016年5月27日 星期五

菠蘿布甸





















































30-4-2016鄰居吳生送左3張林峯演唱會飛比細囡,咁我就乘機唔煮飯。加上又同老公冷戰緊,索性出街輕鬆下。我先去睇朋友介紹的中醫,跟住就去商務打書釘,然後就去shopping,女人開心會買衫,唔開心都會買衫,不過係瘋狂嗰種,買到兩個大環保袋滿滿,正想搭的士回家,老公就打黎話接我,本住鬥氣心態等老公,諗住等老公睇下我買得幾開心。點知老公一黎到見到我揹住兩個大環保袋,即時落車幫我拎野,仲話:{下次買咁多野就早些Call我等我幫你拎.........}‧返到屋企老公問:{我食左野未 ?}我話:{唔食....}跟住就去沖澡,沖完澡出黎老公話:{我煲左麵比你食,快趁熱食啦...}我有時真係頂老公唔順,明知人嬲佢仲可以扮無事發生咁.....我呢個硬頸鬼又點會當無事發生呀?我無食到碗麵,反而係雪櫃拎杯菠蘿布甸食,唔知點解我對住老公硬係鐘意鬥氣........







沒有留言:

張貼留言