2016年5月28日 星期六

晚餐







4-5-2016唔執鞋櫃都唔知三母女加埋有成53對鞋........其實有38對係我架!老公返到黎見到堆聲話:{嘩,咁多鞋嘅?}我即時話:{唔得咩?}老公即時好無癮坐理一邊唔出聲,細囡央求我唔好再咁對老公,細囡話:{明顯爸爸已知錯,你咪留難佢啦!得饒人處且饒人....}我聽到即時同細囡講:{勁喎!成語都識過?}細囡話:{使乜講,我有讀書架!}我話:{最幣讀得唔叻呢!}細囡又話:{叻唔叻而家未知,因為我仲未的起心肝讀書,到我發力時你就知我又幾叻....}呢個囡就係咁原全唔怕用激將去對佢......
雪菜肉絲炒年糕{全家至愛)
南瓜粟米雞粥{全家至愛)
綠茶芋頭煎餅和小籠包{全家至愛)

沒有留言:

張貼留言