2016年4月18日 星期一

睌餐




 
 
11-4-2016黃昏收到姑姐電話話:{你老豆好似有輕微中風...}我問姑姐:{嚇,邊個講?}姑姐話:{你老豆今日自己講話佢5/4食食下麵筷子跌左落地,想執時突然全身郁唔到,8/4食食下粥個人硬身,連嘴都歪左,維持左3分鐘有多.....咁係中風跡象,你拿拿林去買安宮牛王丸比你老豆食....}嚇得我收線急急打比老公叫佢快快買比老豆食,老公知我擔心急急去買左1盒6粒安宮牛王丸,盛惠$4440....老公仲即刻收工拎去比老豆食...........老豆打黎話:{買咁多粒仲乜呀?}我話:{你而家快快食一粒,一粒要隨身袋住,一粒放屋企看門口,總之你呢個星期要食二粒,跟住就一個月一粒,然後就三個月一粒,總之就當保健品食啦!你食晒我再叫阿華買比你....總之你一有唔妥記住打比我,有乜耍同我講,唔好乜都收收埋埋.......}收線後自己又流眼淚,突然好擔心老豆有事!
麵豉醬炒四季豆{全家至愛)
冬菇栗子炆鵝{全家至愛)
荷蘭豆炒魚片{ 全家至愛)

沒有留言:

張貼留言