2016年4月16日 星期六

士多啤梨卷蛋





9-4-2016老公話想食卷蛋,咁我當然會滿足佢啦!正當我努力打緊蛋白時,電話響起時我懶得去聽,整好放入爐先拎起電話睇下邊個打黎,見係大家姐打黎咪打番比大家姐問乜事?大家姐話:{二叔死左....}我聽到好唔開心好晤開心,完全接受唔到。蛋糕出爐我連放餡卷都唔想,自己坐係梳化一邊諗一邊喊,好心痛原來二叔係屋企走左幾日啦!直到鄰居投訴二叔閒屋好臭,報警先發現二叔已經死左兼全身發黑,點解會咁架?蛋糕出爐本來已無心機放餡料卷,點知老公突然打然黎問:{點呀?我今晚有無卷蛋食?}我停頓左一陣話:{有...而家整緊...}老公話:{老婆幾時都係最抵錫.......}本來我好想同老公講二叔件事,但我知會影響老公工作,所以我無講到就收缐。深呼吸幾下後,即刻入廚房整好呢條士多啤梨卷蛋,心不在焉竟然單手拎起個蛋糕,卒之斷開左1/3,已嬲嬲地,點知卷時又論論盡盡咇晒cream出黎,總之就樣衰啦!

沒有留言:

張貼留言