2016年4月2日 星期六

晚餐







 
 

















5-3-2016今日二家姐打黎話:{V2做到24號結業啦!}好多貨品蝕大本價賣出,二家姐話:{咁平買比人好肉赤?叫我落去睇睇.....}卒之我又買左以下衫和鞋。唉,二家姐間鋪頭其實係我地五兄弟姊妹夾份投資的,但二家姐決定唔做完全無知會我同老公一聲,老公好嬲話:{咪好囉!70萬又無左,以後無瓜無葛仲好......要投資夾錢就識知會我地,話結業就結業,完全唔使同我地交代一聲,屋企人喎!一個二個都係咁.......}我真的無話可說.......
黑椒洋蔥豬扒意粉{全家至愛)
燒汁魚棗{全至愛)
芝土西蘭花焗薯蓉{全家至愛)
德國香腸{全家至愛)
清燥涼茶{全家至愛)

沒有留言:

張貼留言