2015年10月19日 星期一

六角豆紅豆沙

 
 
 
 


 



 
 
 
3-9-2015今日新工人姐姐到了,惠蓮終於要走啦!唔知點解每次新舊交替我都總會有種唔捨得?老公怕蕙蓮情緒失控,所以載佢去僱傭公司度,惠蓮還欠我地$4500老公亦唔需要佢還,佢一聽到即時起身攬住我講:{多謝太太,對唔住,原諒我...}就係咁我就狂流眼淚。一出僱傭公司門口,老公捉住我話:{你根本唔需要為佢流眼淚...}我話:{雖然佢的確係衰多過好,但佢事實呢22個月裏有為我地屋企出過一分力....}老公話:{你份人就係咁心地大好....}我同老公講:{你咪又係咁好人$4500唔使佢還...}老公話:{人地離鄉別井打工為乜?咪就係為搵錢,有時做人唔可以太計較,我地咪當花紅獎賞佢囉!}其實我同老公都係同一類人!跟住去接新工人姐姐,今晚無煮飯買飯盒食算數。飯後甜品煲左六角豆紅豆沙,大囡超like it.....

沒有留言:

張貼留言