2015年10月24日 星期六

為大囡炮制全蒸餸菜宴@

 
 






 






11-9-2015大囡明天飛英國讀書啦!今日自己一路整呢餐全蒸餸菜宴,不知流左幾多次眼淚!點解會整全蒸餸菜宴?就係知大囡去到餐餐一定唔係煎就係炸,希望大囡食完除了開心滿足外,仲會記得我有幾錫佢。精心為佢炮製7餸、1湯1甜品。老公懶醒話飲香檳高興下,卒之大囡連飲2杯後,又暈兼又嘔,擔心死我!好彩,恰一恰下就無事!望住個鐘一分一秒地過,心情既緊張又無奈。老公攪住我話:{個囡18歲啦!係時候出去比佢闖闖.......唔使擔心,個囡自己生,我地好清楚佢一定唔會學壞...}我眼淚你咁流,老公話:{媽咪你要叻叻呀!唔好比阿囡見到,佢會擔心你架!我應承你我以後盡量抽多些時間陪你四圍食同玩......}其實我知係要放手,但真係好唔捨得........
 
椰子花膠粟米瑤柱雞湯{全家至愛)
金蒜蒸勝瓜{全家至愛)
梅菜蒸肉餅{全家至愛)
䜴椒蒸倉魚{全家至愛)
本菇蝦仁蒸冬瓜環{全家至愛)
xo醬鮮魷蒸粉絲{全家至愛)
金針雲耳冬菇蒸雞{全家至愛)
瑤柱蒸水蛋{全家至愛)
芒果乳酪布甸{全家至愛)
 

沒有留言:

張貼留言